Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Jul i vårt hus

Publicerad 2016-11-29 10:02:00 i Home sweet home

Igår fortsatte vi med julpynt och köpte mer blommor och en liten gran som jag satte belysning i. Blev rätt mysigt faktiskt.
 
Nu försöker jag få Juni att äta lite mer. Jag ska nämligen lämna henne några timmar med hennes pappa nästa fredag och då behöver hon antingen äta mat eller ta flaskan och nu gör hon varken eller. Hon tycker fortfarande att det räcker med någon tesked och smaka lite på vällingen (nästan 10 ml)  men sen vill hon ha tutten igen. Idag ska jag testa burkmat och se om det är godare. Annars får jag väl pumpa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela