Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Farsdagsfrukost

Publicerad 2016-11-13 14:11:00 i Festligheter

Jag och Richard firar alltid far och morsdag på samma sätt, så det har blivit en liten tradition utan att vi tänkt på det med frukost på sängen och paketöppning direkt på morgonen. Ungefär så som vi firar när någon av oss fyller år. Det är alltid kul att uppmärksamma varandra och även om man "ska" göra det varje dag så gör det väl inget att göra det lilla extra på sådana hära dagar? Vet nämligen att många säger att det är onödigt med "far/morsdagar" då de alltid uppmärksammar varandra.
Tro mig vi brukar också uppmärksamma varandra med frukostar på sängen och små presenter ibland och idag är en sådan dag vi gör det, så inget konstigt alltså.
Här sitter vår bästa pappsen med nya t-shirten som han bla fick dagen till ära.
 
Min pappa tände vi ljus för på minneslunden och så var vi även och tände ett hos Carro då hon har årsdag imorgon (helt sjukt sorgligt). Richards pappa fick en biokväll (önskar jag med kunde fira min pappa så) av R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela