Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravid vecka 35

Publicerad 2016-05-09 09:09:00 i Graviditet nr 3

Oj, nu börjar jag bli trött på att vara gravid. Här om natten hade jag hotande krampvarning i vaden som jag tillslut lyckades undvika, men hade svårt att sova. Kissnödig har jag lyckats klara mig undan tills nu. Och bebis sparkar/rörelser får mig nästan tjuta av smärta. Det känns som hon är tillräckligt stark för att komma ut nu ;P
 
Jag har ont i bäckenet så jag knappt kan gå sedan jag halkade i hallen. Tydligen är det vanligt med bäcken/ryggsmärtor nu när platsen börjar bli trång i magen. Bebis väger i veckans slut ca 2,4 kg och är 47 cm lång.
 
Bilstol och bb-väskan är halvt packad, bara att hämta ut barnvagnen i slutet av månaden så är vi helt förbereda på Bebis!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela