Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Grattis Alvin 7 år!

Publicerad 2016-05-25 13:07:00 i Alvin <3

Idag firar vi våran stora kille som blir 7 år idag! I höst börjar han alltså i 1a klass.
 
Han är så klok och förståndig våran Alvin, det märks att han är en stor kille nu. Vi kan verkligen sitta uppe på kvällarna och umgås, prata och skratta ihop bara han och jag. Vi är så lika varandra på så många sett, och trivs i varandras sällskap. Min fina, fina kille!
 
 Igår fönade vi håret på varandra, Alvin och jag och hade i lite hårprodukter så vi skulle vakna med "rakt" hår idag. 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela