Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sista arbetsdagen på länge

Publicerad 2016-03-30 16:51:00 i Familjeliv

Nu har jag gjort min sista arbetsdag på iaf 1 1/2 år. Känns väldigt märkligt måste jag säga. Idag har jag varit gravid i 200 dagar så 80 dagar kvar som jag får gå hemma och vänta på bebis nu. Jag och Casey har legat på soffan på altan medan grabbarna satt upp studsmattan så nu är de nöjda med. Själv ska jag nog gå in och snarka lite, så trött! 
 
 Så skönt att slippa kämpa mig upp på morgonen till jobb med sammandragningar och bäckensmärtor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela