Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppinglista

Publicerad 2016-03-10 09:37:00 i Graviditet nr 3

Åh vad jag är sugen på att åka till Ullared och shoppa babystuff. Om en månad får vi veta lite mer om barnets kön stämde i v 20 och då är det ju lite lättare och roligare att handla till bebis.
 
Vi får ju låna (mkt av det var vårt från början) mycket av syrran men det är ju ändå mycket som behövs inhandla.  Det viktigaste för mig just nu på listan är en amningskudde, skötbädd och babygym. Men vi behöver också smågrejer som nappflaskor, blöjhink och nappar. 
 
Nu vet jag inte om min kropp kommer palla en heldag på Gekås i v 32 då jag lider av foglossning så vi får väl se hur vi gör. 
 
Råkade visst få med en bild på ninjakläder grabbarna hade älskat. De leker ninja i stort sett varje dag här hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela