Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shopping till bebis

Publicerad 2016-03-19 14:47:00 i Graviditet nr 3

Nu äntligen har även jag och R börjat fixa lite till vår Juni-bebis. Det är verkligen stor skillnad på att få första och tredje barnet. Med första kunde man inte vänta på att få handla bebissaker som vagn och kläder och redan i månad 4 hade vi vagn och några klädesplagg klara. 
 
Igår kom vi att tänka på att vi har ju ändå fått barn i v 35 förr så rent logiskt skulle vi kunna ha en bebis i vår famn om typ 7 veckor egentligen. 
 
Idag har vi iallafall beställt en vagn till bebis. Det blev Brios nyaste (Smile 2). Det var några veckors leveranstid på den så i slutet av maj är den vår. Bebis är ju beräknad månaden efter så jag hoppas vi hinner få vagnen innan bebis.
 
 
En dress till bebis hittade vi också på Lager 157.
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-03-19 22:20:09

Mysigt att börja handla lite 😊 Jätte fin vagn!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela