Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påskfint

Publicerad 2016-03-20 08:40:00 i Festligheter

Igår hann vi även göra lite påskfint här hemma. Det blev inte så mycket mer än påskris, två påskdekorationer, två blomgrupper med påsktema och två godisskålar.
 
Jag köpte fjädrar för typ 100 kr (3 olika) på Confetti vilket jag sa att jag inte skulle göra i år pga djurplågeri, men när jag hittade dessa fina naturfärgade fjädrarna med inslag av rosa och fina pärlor i kunde jag inte hålla mig. -Men nästa år!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela