Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härligt vårväder

Publicerad 2016-03-29 19:33:00 i Allmänt

Imorse när jag gick till jobbet var det grått och regnigt men när jag slutade efter lunch var det helt underbart soligt och skönt ute. Barnen var hos mormor som hade en semesterdag så de mötte upp mig efter jobbet (bor granne med mitt jobb) med glass i solen och räkmackor.  Väl hemma har jag bara sovit, shit så trött jag är. I morgon är det sista dagen på jobbet på kanske 1 1/2 år. Känns väldigt konstigt. Eftersom det är lov är det både få barn och personal på jobbet så fika får jag ta med mig en annan dag tänkte jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela