Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravid vecka 27

Publicerad 2016-03-14 07:57:00 i Graviditet nr 3

Nu närmar vi oss sista trimestern med stormfart. I slutet av denna veckan är bebis ca 35 cm och 1 kg tung. Stark börjar mini bli och kickarna kommer allt oftare. Oftast när jag sätter mig ner och spelar musik. Kanske blir det en dansare lr sångare lr så är det så att mini hatar musiken och protesterar med kickar. 
 
Jag har börjat få förvärkar i form av samandragningar och kraftig mensvärk som håller i sig ett bra tag. Detta skrämmer mig lite iom att jag fött i v 35 förr. Får prata med läkaren om det idag också, tillsammans med foglossningen. Håll tummarna åt mig att det är en bra läkare jag ska träffa i em!
 Min "lilla" kula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela