Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravid vecka 26

Publicerad 2016-03-07 08:37:00 i Graviditet nr 3

Det går framåt här och vi är redan inne i v 26. Bebis öppnar nu sina ögon så om man vill få kontakt med sin bebis kan man lysa med en ficklampa på magen och få en spark som svar tydligen.
 
Bebis gör mycket kullerbyttor då jag känner sparkar neråt ena stunden och sen strax efter sparkas det upp i revbenen. 
 
Min sjukgymnast har vabbat som alla andra den här årstiden så jag har ännu inte fått en tid dit. Nu har jag mer ont fram i magen. När jag går måste jag hålla i mot där då det känns som magmusklerna inte orkar hålla upp magen?
 
Magen har börjat växa mer på sidorna o det börjar bli en riktig tjejmage. Förut har jag bara haft pojkmagar (delvis bara en kula framtill) så det här ska bli intressant. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela