Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Flygvapenmuseum

Publicerad 2016-03-31 14:59:00 i Familjeliv

I fm åkte vi till Flygvapenmuseumet för att bla kika på flygplan och göra olika expriment. Grabbarna älskade det och vi åkte inte hem förrän 3 h senare. Gissa vem som snarkade i bilen på vägen hem sen? ;P
 
Själv fick jag sitta mestadels på en bänk och titta på, för så fort jag försökte hänga med blev magen stenhård och det blev svårt för mig att röra mig. Hoppas de resterande 11 v går fort nu så jag får bli mig själv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela