Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Stolta storebröder

Publicerad 2016-06-15 06:42:00 i Juni <3

Igår kväll kl 20 blev jag och vår Juni som hon ska heta utskrivna från fl. Vi åkte direkt och hämtade grabbarna som sprang fort fram för att kramas och klappa lillasyster. Hon var så liten och söt med vackert hår tyckte dom. Hehe "kan inte fatta att vi har en bebis", "när hon inte är en bebis längre har jag en LILLASYSTER"  osv gick snacket här hemma. :)
 
Eftersom det var hennes födelsedag igår hämtade de också ett varsitt gossedjur och gav henne. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela