Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kvällspromenad

Publicerad 2016-06-27 20:33:00 i Familjeliv

Har precis avnjutit en kvällspromenad med hela familjen. Vi ska försöka komma ut på minst en promenad per dag har vi tänkt. Idag gick promenaden till Leornadsberg.
 
Innan dess har jag hunnit med en tur till frissan för lite färg i håret och sedan åkte vi till mormors pool för ett dopp med kusinen. Imorgon ska grabbarna tom stanna över natten då vi ska upp tidigt med Juni till öronläkaren för att kolla hörseln på onsdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela