Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nils Holgerssons värld

Publicerad 2016-07-27 21:59:00 i Familjeliv

Idag tänkte vi hitta på något roligt igen för grabbarna och styrde kossan till Nils Holgerssons värld. 300 kr för att bla få åka trampbåt, lådbil, tåg, klättra hinderbana, åka linbana osv.
 
Grabbarna var jätte taggade tills vi kom dit. Allt var stängt och tåget var trasigt (allt vat jätte trashigt), fanns ingen personal vid hinderbarnorna (lr någon annanstans heller för den delen), bilarna var för stora så grabbarna inte nådde till pedalerna (fanns ingen åldersgräns lr mått-råd) och det fanns ingen bilbana att åka på, båtarna var skabbiga och gnisslade, och butikerna var stängda. Helt sjukt var det att vi krävde pengarna tillbaka.
 
Vi styrde kossan vidare till Vimmerby istället och strosade runt, shoppa lite och stannade till för en drink på en uteservering. Slutet gott, allting gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela