Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Juni 1 månad

Publicerad 2016-07-14 08:49:00 i Juni <3

Idag har Juni funnits hos oss en hel månad. Alltså vart tar tiden vägen egentligen? Ge mig en pausknapp tack!
 
Vem är Juni då:
Juni är världens mys-bebis! Hon älskar att ligga ihopkrypen i mammas eller pappas famn och bara mysa.
 
Hon älskar också hennes napp som har blivit en bästa vän redan nu.
 
Hon låter också grabbarna pussa på henne ständigt, så hon måste ju gilla även dom. Tänk att de inte tröttnat på henne ännu, det måste verkligen vara kärlek.
 
 
Juni har blivit riktigt stark i nacken och orkar hålla upp huvudet riktigt högt och länge nu. Hon kan också få tag i leksakerna som dinglar på gymet och babysittern om hon har tur och siktar väl.
Växer gör hon också, hon har redan hunnit bli 53 cm och väger nu 4200 g. 
 
Hennes ögon har också hunnit att bli riktigt havsblåa nu. Och smileat har hon också gjort sådär så ögonen riktigt glittrar, så det är inga reflexer nu.
 
 
Amma vill hon göra ca var 3-4e timmen på dagen och under natten räcker det med en gång och sedan en gång tidigt (vid 6-7) på morgonen innan hon sedan vaknar vid 9-10. 
 
 
 Våran egna lilla sovande Törnrosa ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela