Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sista dagen på jullovet

Publicerad 2016-01-08 16:54:00 i Allmänt

Imorse vaknade jag som vanligt av att barnen hade dukat fram frukost. Sista dagen vi äter en låååång och stressfri frukost för på måndag är det dags för skola och förskola igen då vårterminen börjar.
 
Det här jullovet har ju gått fortare än vanligt tycker jag. Trodde det skulle vara tvärt om då vi inte hade några planer för jullovet mer än att vila upp oss. Som tur var kom snön tillslut så barnen fick sina dagar i pulkabacken och på isbanan.
 
Nu blir det bakpotatis och skagen till en familjefilm.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela