Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gäster och kalas

Publicerad 2016-01-30 17:28:00 i Home sweet home

I veckan har vi haft lite gäster här som hälsat på och då vill man ju gärna ha det fint hemma. Imorgon är inget undantag för då fyller Richard år, då blir det släktkalas. 
 
Jag har inte handlat något nytt till våren än hemma men är väldigt sugen på nya färglagda kuddar till soffan. Just nu har jag rosa som enda färg förutom vitt och grått. Jag skulle vilja blanda lite fler, som andra pastellfärger.
 
Jag leta lite hemma för att förnya i v-rummet och för att få lite mer myskänsla tog jag fram en bricka att ha blomvas, godisskål samt ljusstakar i. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela