Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravidvecka 23

Publicerad 2016-02-15 08:17:00 i Graviditet nr 3

Ännu en vecka har gått och denna har inte alls varit lika bra som de föregående. Jag har kräkts igen på kvällarna och fått ont i svanken. Vad jag har googlat till mig är att det kan vara foglossning. Får typ halta fram för de gör så ont. Onda sammandragningar får jag också när jag rör mig för mycket så till och från jobbet är det som mest, vilket känns väldigt obehagligt. Hoppas det lugnar ner sig så jag klarar av o jobba några månader till.
 
Bebisen blir starkare och starkare, känner nu sparkarna utanpå magen så tom R har fått känna på bebis styrka också. Mest sparkar dock mini neråt och på mina organ. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela