Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravid vecka 25

Publicerad 2016-02-29 10:08:00 i Graviditet nr 3

Äntligen är vecka 25 här vilket betyder besök hos barnmorskan för att lyssna på bebis. Vi har inte varit där sedan v 12 och den barnmorskan har dessutom gått i pension, så nu ka vi träffa en ny. Imorgon bär det av!
 
Jag har verkligen mått bättre med all vila jag fått under sjukskrivningen. Inte alls lika ont i bäckenet eller mått illa. Där emot har jag varit väldigt förkyld och haft hosta i veckan.
 
Bebis är ff mycket lugnare i magen än vad pojkarna var. Mini rör sig och buffar mest inåt och neråt på mina organ morgon och kväll. Sen är det ganska lungt. Killarna beskrev jag som riktiga boxare i samma vecka så det är stor skillnad. 
 
R tycker magen växer i full fart medan jag tycker den ser likadan ut sedan typ v 21.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela