Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

2 kalas på samma dag

Publicerad 2016-02-21 19:38:00 i Festligheter

I dag fick vi åka till både farbror Tobias som fyller år och kusin Lea som blev 1 år idag. Grabbarna klagade inte på att fara runt då det var fika på båda ställena. 
 
Till Tobbe och hans sambo köpte vi en jätte fin blomma med godis och annat smått o gott i. Och Lea fick en bok jag beställde där handlingen kommer att handla om just Lea själv. Jag fick också välja 3 vänner och stadens namn i boken.
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-02-22 23:07:44

Spännande bok. Nåt sånt hade jag när jag va liten :) vart beställde du?

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2016-02-24 21:08:25

Jaha,visste inte att det fanns innan jag beställde den. ;P

Sagoborgen.se kommer boken ifrån.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela