Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Pepparkakshus och vårt hus

Publicerad 2016-12-20 10:22:21 i Allmänt

Det är farligt att ha förskolan så nära Netto, för "varje dag" när grabbarna är lämnade svänger jag in för att kolla om de har fått in något nytt, och de har de ju alltid. Idag kom jag hem med en ekorre av mossa, granhylla och en ny lykta och allt på nedsänkt pris. 150 kr för allt!
Pepparkakshus har grabbarna och jag oxå hunnit med att bygga. Så här bra blev årets, så mysigt! Dock äter grabbarna upp all godis så fort de går förbi så vi får se om huset står kvar till jul. ;)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-12-20 23:04:31

Åh, granhyllan ❤

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2016-12-21 14:55:49

Lr hur Lina! ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela