Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Isgata

Publicerad 2016-12-05 10:26:00 i Allmänt

Shit vad det var halt ute idag, rena rama isgatan!
 
Det är så roligt när jag går igenom Pryssgården med barnen för att lämna på förskola och skola och tanterna kommer fram och ger oss beröm. Tydligen tar alla BILEN överallt. Vi får ständigt brev om att lämna bilen hemma när man lämnar på skola/fsk pga för liten plats för parkering samt läskigt med så många bilar och barn som går själva. Tydligen lyssnar ingen på detta ändå. Lata är dagens barn enligt tanterna. Jag tror dock att det mer handlar om stressade föräldrar som har bråttom till jobb. Synd.
 
Iallafall, ta det lungt på vägarna idag!
 Vi kom hem helskinnade iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela