Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fredagsmys delux

Publicerad 2016-12-02 16:37:00 i Familjeliv

Åh vad jag älskar fredagar nu när jag vet att Richard ska vara ledig helger igen efter sis så där 10 år. Och inte nog med det har vi sådana gosiga, smarta och fina barn så det inte är klokt! Och inte nog med det heller, så har vi snö ute och julen är här!
 
Idag har vi julpysslat på öppnaförskolan igen, och ännu en fin tomte fick komma med hem. Väl hemma har vi satt ut ännu en utebelysning, målat julteckningar och käkat ost och kex. Vinflaskan har här med korkats upp, äntligen fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela