Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nyklippt

Publicerad 2016-04-03 10:44:02 i Barnen <3

Nu är vår Milo nyklippt och fin, som han tjatat. Har nog aldrig hört Alvin tjata på en klippning men Milo där emot vill ha kort hår.
 
Jag försökte få A att klippa lite av luggen iaf men han ska ha långt hår nu säger han. Jag tycker lockarna blir så fina när det är lite kortare klippt, ju längre hår desto tyngre blir det ju, vilket drar ut på lockarna. 
 
Men är man stor så får man ju bestämma själv. :)
Lycklig, kortklippt Milo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela