Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Flickkläder

Publicerad 2016-04-27 07:58:00 i Graviditet nr 3

Alltså, vi hade ju inte sparat ett dugg från grabbarna, utan vi gjorde oss av med alla babysaker när vi flyttade för snart 2 år sedan. Vi gav ju bort mycket till syrran som vi har nu men mycket av kläderna sålde vi. Så nu måste vi handla en hel del nytt. Än så länge har jag endast köpt "fina" kläder som klänningar, koftor, söta solhattar osv. Känner att vi nu skulle behöva mer simpla kläder som omlottbodys, strumpor tunna mössor osv. 
 
Det finns ju så mkt mer fint till flickor än pojkar så jag skulle nog kunna shoppa ihjäl mig. Detta har jag hittills hunnit med:
 
Från newbie 
 
 Kläder från H&M, napphållare från Elodie Details och napp från Ica. 
 
Kläder från Name it
 (Är det nu det kommer komma ut en pojke? ;P)

Kommentarer

Postat av: www.nouw.com/urenbrudssynvinkel

Publicerad 2016-04-27 12:45:31

Så mycket fina kläder 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela