Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Efter skolan/föris

Publicerad 2016-04-13 16:07:24 i Familjeliv

Idag var det första dagen i skolan/föris sedan i torsdags då skolan haft 2 dagars planering och förskolan en dag och resten har vi tagit ledigt så vi fick ett litet mini-lov.
 
Idag var det iaf dags för rutiner igen. Milo hade leksaksdag på förskolan men då de flesta hade glömt blir det leksaksdag även imorgon. 
 
Väl hemma köpte grabbarna med sig loka och muffins att fika på altan. Sedan blev det både att cykla och leka lekar fram till middagen. Älskar detta underbara väder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela