Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bebissugen

Publicerad 2016-04-28 17:01:59 i Barnen <3

Här har vi Alvin och Milo ca 1 1/2 v gamla. Det syns ju verkligen vem av dom som fick sola på BB. Hihi, snacka om att man är bebis sugen nu. 
 
Jag tycker inte de var lika som nyfödda utan det kom senare, när Milo blev 2 år ca frågade många om de var tvillingar. Nu ska det bli så kul att se vem vår Juni-bebis kommer likna. Åh låt det gå fort nu den sista tiden!
 
Alvin är född i v 35 där av sonden i näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela