Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Älskade sovrum

Publicerad 2016-04-20 20:05:06 i Graviditet nr 3

De nya sängkläderna blev så bra och jag älskar att ligga där och titta på vår underbara vagga (från babyproffsen) och drömma om bebis. Nu är vi verkligen nyfikna på vem det är som ligger i magen och jäser. 
 
Alvin har sagt att det är en Stella-ros eller Zlatan 
Milos förslag är Alicia eller Batman. Richard och jag har inte börjat disskutera namn ännu men nästa vecka ska vi sätta oss ner och skriva en lista. Jag har ju två favoritnamn såklart som jag gillar men R har inte riktigt samma smak som mig så det ska bli intressant att höra hans förslag.  :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela