Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

35 grader och träff med bm

Publicerad 2016-04-05 16:53:00 i Graviditet nr 3

Idag har vi solat på altan typ hela dagen. Självklart vart det en del jobb i trädgården som blev gjort oxå men mycket sol blev det. Hade 35 grader i solen, så underbart! Då blir det glass för barnen. :)
 
När R vaknat efter hans nattjobb åkte vi till barnmorskan. Allt såg bra ut men hon tyckte jag skulle ta mina sammandragningar på allvar och ringa fl direkt om de inte släpper. Med 3an kan de gå fort sa hon! 
 
Vikt: + 2 kg (sammanlagt 12 kg)
Sf mått: 28
Hb: 112
Bs: 4,7
Blodtryck: 110/60
Hjärtslag: 150
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela