Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En dag i solen

Publicerad 2015-09-29 13:50:00 i Allmänt

Vilken fantastisk dag med solsken och glada barn. Sista dygnet i karantän är snart avklarat och vi förbereder oss nu för skola/fsk/jobb i morgon.
 
Vi började dagen med att baka bröd till frukost och till soppan vi åt till lunch. Sedan läste vi bok, lr Milo läste bok för mig och sedan gick vi ut för att rensa i rabatterna och njuta av den underbara dagen i trädgården. Till vår förvåning hittade vi smultron som barnen så länge längtat efter.
 
Nu sitter vi på altan och käkar äpplen vi plockade i helgen, kanske blir det en paj till eftermiddagen också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela