Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga höst

Publicerad 2015-10-25 16:00:13 i Allmänt

Igår var vi på paprikaklubben  med barnen där de fick ballonger,  ansiktsmålning, fiskdamm, varmkorv och handla pumpa för en liten peng. Nu har barnen en varsin pumpa vi kan forma till halloween.
 
Idag har vi njutit av solen, dock blåser det rätt kraftigt idag med. Vi har begravt hos under löv för att leka kurragömma och promenerat.
 
Imorgon är vi lediga då det är höstlov. Kanske gör vi en dörrkrans lr annat roligt pyssel. Den som lever får se! :)
Nu rullar grabbarna köttbullar i köket medan jag glor på sista avsnittet av new girl .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela