Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bulle i ugnen

Publicerad 2015-11-27 13:12:00 i Graviditet nr 3

Jupp då var det dags även för er att få veta varför jag är sjukskriven sen en månad tillbaka. Alvin och Milo ska bli storebröder till sommaren. Är gravid i v 12 och mår skit som vanligt. Trots medicin och vila kräks jag flera ggr per dag sedan v 6. Det är skit! 
 
Alvin och Milo (vi päron med såklart) är så glada och stolta. De frågar efter bebis och vill att jag ska må bra varje dag. 
 
Nu vet ni iaf varför jag helt plötsligt försvunnit från sociala media. Hihi ;P Hoppas dock jag blir bättre snart så jag kan uppdatera er lite mer.
Ultraljud i v 8. Bebis ser ut som en liten böna hihi

Kommentarer

Postat av: Mamma till 2 pojkar

Publicerad 2015-11-27 22:43:37

Härliga nyheter, stort grattis till er..:)

Postat av: Lina

Publicerad 2015-11-27 23:52:53

❤️❤️ Önskar så att du får må bra snart o börja leva lite igen ☺️

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2015-11-29 15:19:43

Tack ni :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela