Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

30 år!

Publicerad 2015-11-07 18:02:00 i Allmänt

Idag hade min familj planerat in min 30 års dag i detalj. Vi skulle äta en god frukost ihop hela familjen för att sedan lämna grabbarna hos deras farbror.
 
Sen ner på stan för ett besök hos frisören för klippning och färgning. Sen skulle vi ta en mysig lunch på något mysigt hak. Sedan var det visst naglarna tur att bli fina osv osv. Så skulle denna dag sett ut om jag och Alvin hade varit friska idag.
 
Ist blev det en lugn fika här hemma och paketöppning så jag och A fått vila (A har typ sovit hela dagen tack vare sin migrän).
 
Nu var man iaf 30! 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2015-11-08 21:04:18

Åh vad tråkigt att ni varit sjuka 😟 Ni får ta igen det nån annan dag! Kram Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela