Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken dag!

Publicerad 2015-05-13 20:39:00 i Allmänt

Idag har jag haft mitt första föräldramöte själv inför alla föräldrar. Snacka om att jag var nervös! Mötet var inte förrän 19 ikväll så ni kan ju fatta hur länge mina nerver har spökat. Som tur var gick allt bra trots att jag kanske var lite röd i ansiktet ;)
 
Innan mötet tog denna familj en skön promenad för att se oss omkring och helt plötsligt var vi på Milos nya förskola och hälsade på så där spontant, vilket var trevligt. Milo pratade direkt med pedagogen och sa att han ville hoppa hopprep som de håll på med inne på gården, så första intrycket var bra iaf. :)
 
Nu kan vi knappt vänta till hösten när grabbarna ska börja på deras nya fsk/skola. Det ska nog bli jätte bra det här!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2015-05-13 20:42:25

Super bra gjort Sarah!!

Postat av: Sarah

Publicerad 2015-05-14 20:55:44

Tack fina du ❤

Postat av: tessan

Publicerad 2015-05-14 23:43:49

Jan förstå att du var nervös. Brukar kunna va så när man ska göra något för första gången. Men starkt gjort av dig att du gjorde det. Ser ut som ni har det bra i huset och eran utemiljö ni har. En mysig stämning

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela