Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins önskelista

Publicerad 2015-05-12 09:44:00 i Alvin <3

Oj vad saker Alvin önskar sig i år. Han vill ha en stor cykel och polisuniform med tillbehör. Sedan är han ju helt såld på Ninjago så det ligger också högt på listan. 
 
Vi pratar mycket här hemma om att man inte kan få allt man önskar sig osv då Alvin tycker det är rätt konstigt, det är ju bara att köpa efter som vi jobbar och får in pengar. Har inte vi pengar så har ju han det i sin sparbössa. Han har inte riktigt förstått pengarnas värde än om man säger så, men vi jobbar på det.
 
Mest av allt vill han åka till Turkiet igen och när vi sa att vi inte kunde ge det i present sa han att han kunde bjuda oss ist. Hmm ja, det är inte så lätt att förklara hur mkt pengar man behöver till en resa vs en cykel för de små. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela