Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

What a Day! !!

Publicerad 2015-03-02 21:35:00 i Allmänt

Oj vilken dag! Jag varnar redan här för mycket gnäll.
Både Richards och min mobil har gått sönder så vi har haft lånetelefoner i två veckor (jag har fått min nu dock, och har nu inga kontakter så smsa era nummer om ni vill) och sen går även bilen sönder. Kul, där blev man genast 5000 kr fattigare. 
 
Idag skulle bilen in på verkstan och bli fixad, då ska man komma hem och sedan hämta bilen igen med två barn. Sen ska barnen till förskolan (som inte ligger i samma stadsdel vi bor). Som tur var ställde Richards föräldrar upp och hjälpte till.
 
När jag kommer till jobbet och beklagar mig över detta och säger att det är jag som måste hämta barnen idag då R slutar 22 säger dom att även vi jobbar kväll idag och slutar då 19:30. Jag hade skrivit i kalendern att det var nästa måndag. Bra, vem hämtar nu våra barn på fsk?
 
Fick sätta mig i telefon och lösa detta direkt, som tur var är ju syrran och hennes fästman föräldralediga så de ställde upp och fick ta hand om tre barn och tre hundar denna kväll. Tur man har familj som ställer upp.
 
Så med detta inlägg vill jag tacka våra fina familjer för all hjälp, ni är guld värda. <3
 
 
Fina skapelser vi gjorde på jobbet idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela