Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påskfint

Publicerad 2015-03-28 19:25:00 i Home sweet home

Idag har vi varit iväg på Ingelstad shoppingcentrum där vi bla har shoppat, fiskat i fiskedamm och träffat reptiler från mässan de ska ha i April.
 
Vi åkte sedan vidare på kalas och åt tårta då morbror Christian fyllt år. Eftermiddagen spenderades sedan hos oss då det blev grillfest för hela slanten!
 
Innan dess han vi dock påskpynta. Grabbarna gjorde det verkligen fint här hemma till påsk med påskris lite överallt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela