Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lyx med egentid

Publicerad 2015-03-30 18:27:00 i Familjeliv

På måndagar har jag och Milo lite egentid när storebror spelar fotboll. Idag ville Milo bada och måla. Vi pratade om vår dag och vad vi ska göra på påsklovet. Snacka om lyx att få höra Milos historia när inte storebror också vill prata och berätta.
 
Sen när Milo lägger sig kl 19 byter Richard och jag så jag får egentid med Alvin också. Då får han prata om sin dag innan det är hans tur att lägga sig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela