Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En dag vi längtat efter

Publicerad 2015-03-08 17:43:00 i Allmänt

Underbara, härliga vårdag! Idag var vi ute i fem hela timmar. Mormor och syrrans familj kom hit för att spendera vårdagen med oss.
 
Först tog vi en promenad (grabbsen tog cyklarna) till fiskeby. Sedan satte vi oss på baksidan och grillade korv, kebabspett och pulled pork. Efter lunchen tog vi ännu en barnvagnspromenad runt koloniområdet för att sedan ta en fika i trädgården.
 
Jag fick tvinga in barnen som var lagom skitiga för ett bad sen. De kunde gott ha spenderat ytterligare några timmar på baksidan tyckte dom. Det är ju en dag i morgon med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela