Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Valla och Gamla stan

Publicerad 2015-06-28 14:46:00 i Allmänt

Idag tog vi bilen mot ännu ett äventyr i Linköping, nämligen valla och gamla stan. Vi åkte bla tuff, tuff tåget, kolla på marknad, djur och käka lunch.
 
Nu är vi hemma igen och termometern står på 40 g i solen. Vi har ännu inte tagit upp poolen då vi inte har en vattenslang framdraget till baksidan. Men i morgon är R ledig så då är det snart fixat (hoppas jag ;)
 
Just nu har vi vattenlek ist för att svalka oss. Hoppas ni haft en trevlig helg mina vänner. Imorgon börja min sista jobbvecka innan semestern. Jag och R jobbar som vanligt om varandra så barnen blir lediga rätt mkt ändå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela