Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Underbara, härliga Torsdag

Publicerad 2015-06-11 20:34:56 i Allmänt

Vilken sommardag det blev idag, det uppskattas verkligen efter den kalla, blåsiga början på sommaren.
 
Idag slutade jag efter lunch då tog vi en cykeltur till vattnet. Picknick och skogspromenad hann vi också med. 
 
Kvällen spenderades sedan på farmor och farfars land då grabbarna ska sova över. Både jag och R öppnar imorgon vilket betyder att vi skulle behöva lämna grabbarna kvart i sex när de öppnar kvart över. Som tur var kan svärföräldrarna lämna dom imorgon ist.
 
Imorgon slutar jag redan kl 12 så då blir det studentfirande för hela slanten (iaf nästan)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela