Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Inför midsommar

Publicerad 2015-06-17 08:54:00 i Allmänt

Så var snart midsommarafton här. Oj så fort tiden går, jag hinner inte alls med känner jag. Idag ska vi planera inför midsommar iaf, men det är alltid lika svårt då man alltid planerar för picknickar i gräset med den lilla klänningen man köpt för veckor sedan. Dock är ju verkligheten något helt annat. Den där lilla klänningen ersätts alltid med både byxor och tjocktröjor och picknicken blir under taket i altan då regnet alltid kommer lika olägligt.
 
Mina sommarfina pojkar :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela