Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Första semesterdagen

Publicerad 2015-07-06 23:30:00 i Allmänt

Min första semesterdag har vi spenderat morgonen med städ och tvätt, man får passa på när det regnar.
 
Sen tog vi oss en shoppingtur (tyvärr hittade jag inte det jag allra helst ville ha) då vi bla behövde nät för att täcka jordgubbarna och några dynor till hammocken.
 
Sedan lovade vi barnen bus på busfabriken. Behöver jag säga att vi var helt svettiga efter dom timmarna? 
 
Väl hemma kylde vi ner oss med en jordgubbsmilkshake och planerade sommarens äventyr. Nu längtar vi efter att även pappan i huset ska få semester!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela