Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förberedelser inför barnkalas

Publicerad 2015-07-14 11:08:00 i Allmänt

I helgen har vi barnens barnkalas. Det är mycket som ska förberedas, -städning, bakning, kalas teman och aktiviteter. Men bara vädret blir fint blir nog allt bra. 
 
Ni som blivit bjudna har undrat vad grabbsen önskar sig och på plats nr 1. bejblejd (gör inget om de får fler, bara roligare) 2. Ninjago lego (eller annan lego) 3. Utklädningskläder (helst batman lr hulken) 4. Action gubbar av olika slag (helst turtels eller riddargubbar). 
 
Nu ska bara grabbsen komma på ett tema till kalaset. Btw Grabbarna hälsar att ni ska ta med er badkläder!  ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela