Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sista dagen

Publicerad 2015-01-08 15:17:00 i Allmänt

Sista dagen på ledigheten är här. Grabbarna är dock lediga imorgon med då pappa är ledig. Grabbarna har bestämt att de ska ha picknik med nybakta munkar. Får se vad pappa säger om det. Själv börjar jag med öppning så jag kommer nog vara skapligt trött i morgon, tur att man slutar till lunch och att det är helg sen. Bra start på ledigheten!
 
Idag åkte vi till Ingelsta för lite shopping. Förutom storhandling var jag också ute efter en present och en familje almanacka . Det var dock slut i alla fem butiker jag besökte. Gah! Får fortsätta letandet i morgon.
 
 
Grabbarna hittade en fin present till konpisen. Jag valde dock något heeeelt annat ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela