Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Renovering på gång

Publicerad 2015-01-14 21:03:00 i Home sweet home

Efter julen och födelsedagsfirande är äntligen renoveringen igång här hemma. Vi börjar med vardagsrummet som ska tapetseras och trapp som ska slipas och målas.
 
Richard var ledig idag och satte igång direkt med målet att vara klar om en vecka, för nästa helg är det 30-års fest här hemma. Eee, är det bara jag som känner att han har lite för höga förhoppningar? Vi jobbar ju också liksom. Vem tar hand om barnen när vi målar? Hmm det här kommer inte funka alls. Ajja bara att hänga med mannen nu och jobba som faaan! (Nån gång måste man ju börja) ;)
 
Tapeterna är iaf rivna, spacklade, och trappen är också påbörjad av slipning. Jaaa, så fint det är. Sa jag att vi ska ha fest här nästa helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela