Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förberedelser

Publicerad 2015-01-04 22:31:00 i Allmänt

Imorgon är det back in business igen. Barnens förskola är stängd så de får vara hos moster och morbror imorgon när vi jobbar. Eller vi lämnade dom redan i eftermiddags då R börjar redan kl 06. 
 
Jag har planeringsdag hela dagen hos fina kolegan Elin i Kimstad med både frulle, lunch (jobbet står för den) och fika on the house -lyx! Det blir ett kärt återseende.
 
Sedan är jag ledig igen fram till fredagen då R får vara hemma med barnen då barnens fsk öppnar på måndag igen (pga renovering). 
 
Barnen hos moster och morbror
Så här spenderar vi kvällen ensamna med mozartkulor vi bakat i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela