Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Snön fortsätter falla

Publicerad 2015-02-04 11:25:44 i Allmänt

Oj, nu har det snöat i flera dagar i rad och det fortätter bara att falla. Jag önska vi var friska så vi kunde ta vara på all snö. Åka skidor hade ju varit super kul! Barnen tjatar om att åka skridskor men det känns som att det kommer dröja. Vi ligger ju hemma med världens dunderförkylning.
 
Igår sov vi bort i stort sätt hela dagen. Idag har vi inte lika hög feber men förkylningen är mkt värre idag. Vi nyser, hostar och snyter oss om vart annat. Åh, nu får vi ta o bli friska tycker jag.
 
Här är våran fina amaryllis vi hade under jul som blommat ut igen. Vacker va?
 

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2015-02-04 20:57:59

hoppas ni blir friska snart så ni får njuta va snön som har kommit.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela