Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härligt väder och spelkväll

Publicerad 2015-02-28 17:41:00 i Familjeliv

Idag lyste solen igen så vi gav oss självklart ut, vi kollade på alla blommor som blommat och stod så vackra i rabatterna, t o m buskarna hade knoppar. Snart kommer det vara grönt och färgglatt ute igen och det gör mig så lycklig. Synd att jag inte fick med kameran.                                                                                                                  
 
Vi hann även med en shoppingtur på stan, är så sugen på att köpa en massa fint till våren men jag var duktig och höll hårt i plånboken idag. Handlade bara nödvändigheter som fingervantar, pincett och nagellack ;)
 
Väl hemma blev det matlagning på schemat för att sedan mysa med lite spel i soffan, och där är vi nu. Trevlig helg på er!
Här skär grabbsen grönsaker till dagens middag
Spelkväll med spindelpojkarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela